0
elision-core-1.0.9,ajax_fade,page_not_loaded,qode-theme-ver-4.3,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive,single__job

Doradca klienta w elektromarkecie

Ogłoszenie numer: 9782509, z dnia 2025-05-04

Klient portalu Praca.pl

Doradca klienta w elektromarkecie

Miejsce pracy: Oświęcim

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie klientów w wyborze produktów dopasowanych do ich potrzeb
  • Prezentacja i sprzedaż usług finansowych oraz ubezpieczeniowych
  • Dbałość o profesjonalny wizerunek i wysokie standardy obsługi

Wymagania

  • Wykształcenie średnie
  • Zainteresowanie sprzedażą i obsługą klienta
  • Zaangażowanie oraz gotowość do nauki

Oferujemy

  • Umowę o pracę
  • System premiowy uzależniony od wyników
  • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu
  • Kartę MultiSport i prywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniem
  • Szkolenia wstępne i produktowe
  • Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
  • Zniżki na sprzęt w elektromarkecie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

08.05 2025

Doradca Klienta w dziale relacji (k/m)

Firma: Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Opis stanowiska Przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji od Klientów, zarówno telefonicznie jak i mailowo. Kontakt z Klientami, wewnętrznymi działami firmy oraz partnerami zewnętrznymi w celu sprawnego rozwiązania zgłoszonych spraw. Koordynowanie procesu...

Zobacz ogłoszenie
07.05 2025

Doradca klienta

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku

Lokalizacja: śląskie / Rybnik

Obsługa istniejącego portfela klientów oraz otwartość na pozyskiwanie nowych, zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta i budowanie długotrwałych relacji, aktywna sprzedaż produktów finansowych poprzez dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i...

Zobacz ogłoszenie
01.05 2025

Specjalista ds. obsługi klienta (motoryzacyja)

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Wsparcie klientów telefonicznie, przez czat i e-mail z profesjonalizmem i uśmiechem. Dokumentowanie interakcji w systemie CRM, nadzór nad podjętymi działaniami i zaproponowanymi rozwiązaniami. Współpraca w zespole, klucz do poprawy jakości obsługi i...

Zobacz ogłoszenie