0
wp-theme-elision,elision-core-1.0.9,ajax_fade,page_not_loaded,qode-theme-ver-4.3,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive,single__job

Inspektor

Urząd Miejski w Zabrzu
Inspektor
Miejsce pracy: Zabrze
Numer: StPr/25/0713
OBOWIĄZKI:
1. Weryfikacja projektów uchwał z inicjatywy Prezydenta Miasta oraz opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta,2. Składanie i wysyłanie materiałów sesyjnych,3. Obsługa sesji, w tym systemu konferencyjnego,4. Przekazywanie uchwał do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym,5. Obsługa interpelacji, zapytań oraz wniosków radnych.Praca od poniedziałku do piątku w systemie równoważnym - poniedziałek w godzinach 7:30-17:30, wtorek, środa i czwartek w godzinach 7:30-15:30 oraz w piątek w godzinach 7:30-13:30. Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia. Zasady dotyczące naboru są określone w Zarządzeniu nr 409/ZPU/2025 pełniącej funkcję Prezydenta Miasta Zabrze z dnia 28 maja 2025 r. w sprawie nadania Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, pomocnicze, obsługi w Urzędzie Miejskim w Zabrzu oraz na wolne stanowiska dyrektorów miejskich jednostek organizacyjnych.Kandydat, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, jest zobowiązany do dostarczenia dokumentów wynikających z Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej.Informację o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu.Miejsce pracy: Urząd Miejski w Zabrzu, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze.Termin składania aplikacji do dnia: 22.07.2025 r.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:- wykształcenie: wyższe i co najmniej 3 lata stażu pracy lub średnie i co najmniej 5 lat stażu pracy,- znajomość regulacji prawnych zgodnie z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, statutu miasta, statutów jednostek pomocniczych,- nieposzlakowana opinia,- obywatelstwo polskie lub jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:- umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office,- umiejętność samodzielnego wykonywania zadań,- zaangażowanie,- umiejętności interpersonalne,- umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej,- elastyczność w działaniu,- innowacyjność i twórcze podejście do realizacji zadań,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętności analityczne,- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,- postawa etyczna.

Miejsce pracy:

Zabrze


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 870 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Podobne oferty

27.07 2025

Urzędnik ds. obsługi projektów

Firma: URZĄD MIEJSKI W GLIWICACH

Lokalizacja: śląskie / Gliwice

szczegóły: https://bip.gliwice.eu/nabor-do-biura-rozwoju-miasta-nabor-nr-kd210202025brm-1Osoba zatrudniona na oferowanym stanowisku będzie: Współpracowała z zarządzającymi projektami w zakresie przygotowania dokumentacji aplikacyjnej o dofinansowanie zadań....

Zobacz ogłoszenie
27.07 2025

Technik administracji

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Lokalizacja: śląskie / Tarnowskie Góry

- uzupełnianie strony internetowej, w tym dodawanie opisów alternatywnych do grafik,- pomoc w pisaniu tekstów informacyjnych i promocyjnych na potrzeby strony internetowej starostwa,- porządkowanie dokumentacji Biura,- pomoc przy nagrywaniu i montażu...

Zobacz ogłoszenie
27.07 2025

Pracownik administracyjno-biurowy

Firma: Gendek Magdalena Biuro Rachunkowe Tax-Bonus

Lokalizacja: śląskie / Dąbrowa Górnicza

Obsługa i archiwizacja dokumentów zgodnie z przyjętymi procedurami. Tworzenie, redagowanie i formatowanie pism, raportów, zestawień i notatek służbowych. Porządkowanie dokumentów księgowych i kadrowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Zobacz ogłoszenie