Praca Świętochłowice » Oferty pracy » Inspektor
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania niezbędne:- Wykształcenie: wyższe i co najmniej 3 lata stażu pracy lub średnie i co najmniej 5 lat stażu pracy,- Znajomość regulacji prawnych zgodnie z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku: ustawy o zarządzaniu kryzysowym, ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej, ustawy Prawo o zgromadzeniach, ustawy o stanie klęski żywiołowej,- Nieposzlakowana opinia,- Obywatelstwo polskie lub jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- Brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:- Umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office,- Umiejętność samodzielnego wykonywania zadań,- Zaangażowanie,- Umiejętności interpersonalne,- Umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej,- Elastyczność w działaniu,- Innowacyjność i twórcze podejście do realizacji zadań,- Umiejętność pracy w zespole,- Umiejętności analityczne,- Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,- Postawa etyczna.
Zabrze
Umowa o pracę na czas określony
od 4 870 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Lokalizacja: śląskie / Gliwice
szczegóły: https://bip.gliwice.eu/nabor-do-biura-rozwoju-miasta-nabor-nr-kd210202025brm-1Osoba zatrudniona na oferowanym stanowisku będzie: Współpracowała z zarządzającymi projektami w zakresie przygotowania dokumentacji aplikacyjnej o dofinansowanie zadań....
Zobacz ogłoszenieLokalizacja: śląskie / Tarnowskie Góry
- uzupełnianie strony internetowej, w tym dodawanie opisów alternatywnych do grafik,- pomoc w pisaniu tekstów informacyjnych i promocyjnych na potrzeby strony internetowej starostwa,- porządkowanie dokumentacji Biura,- pomoc przy nagrywaniu i montażu...
Zobacz ogłoszenieLokalizacja: śląskie / Dąbrowa Górnicza
Obsługa i archiwizacja dokumentów zgodnie z przyjętymi procedurami. Tworzenie, redagowanie i formatowanie pism, raportów, zestawień i notatek służbowych. Porządkowanie dokumentów księgowych i kadrowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...
Zobacz ogłoszenie