0
elision-core-1.0.9,ajax_fade,page_not_loaded,qode-theme-ver-4.3,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive,single__job

Konsultant ds marketingu

Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Konsultant ds marketingu
Miejsce pracy: Zawiercie
Numer: StPr/25/0325
OBOWIĄZKI:
Opracowywanie i realizacja planów marketingowych oraz zarządzanie budżetem marketingowym. Tworzenie i zarządzanie bazami danych klientów. Analiza działań konkurencji oraz identyfikacja trendów rynkowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe, dobre zdolności interpersonalne i komunikacyjne, mile widziana znajomość języka chińskiego.

Miejsce pracy:

Zawiercie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu

Podobne oferty

19.05 2025

Konsultant ds. systemów teleinformatycznych (staż)

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Lokalizacja: śląskie / Tychy

w załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie min. średnie, umiejętność obsługi i naprawy komputerów stacjonarnych i przenośnych, znajomość programów biurowych, komunikatywność,...

Zobacz ogłoszenie
17.05 2025

Konsultant ds. marketingu

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Lokalizacja: śląskie / Gliwice

Oferta stażu dla osób młodych (w wieku od 18 do 30 lat) w ramach programu z EFS PlusWykształcenie: zawodowe; mile widziana zanajomość języka obcego; umiejętność pracy na komputerze; zakres obowiązków: kontakt telefoniczny bądź emailowy z klientem; jedna...

Zobacz ogłoszenie
02.05 2025

Konsultant ds. systemów teleinformatycznych (staż)

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Lokalizacja: śląskie / Tychy

w załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie min. średnie, umiejętność obsługi i naprawy komputerów stacjonarnych i przenośnych, znajomość programów biurowych, komunikatywność,...

Zobacz ogłoszenie