0
wp-theme-elision,elision-core-1.0.9,ajax_fade,page_not_loaded,qode-theme-ver-4.3,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive,single__job

Konsultant Obsługi Klienta z Językiem Węgierskim

Konsultant Obsługi Klienta z Językiem Węgierskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa klientów telefonicznie, mailowo i poprzez chat.
  • Postępowanie zgodnie z procedurami firmy.
  • Rozwiązywanie reklamacji i zarządzanie zamówieniami.
  • Wsparcie techniczne i proces zakupowy klienta.
  • Dążenie do zwiększenia satysfakcji klientów.
Wymagania:
  • Biegła znajomość węgierskiego (C1/C2) i angielskiego (B2).
  • Doświadczenie w obsłudze klienta i kompetencje IT.
  • Umiejętność pracy zespołowej i wsparcia kolegów.
  • Preferowane wykształcenie średnie i znajomość nowych technologii.
Oferujemy:
  • Praca w nowoczesnym biurze z szerokim pakietem benefitów.
  • Możliwość rozwoju i szkoleń.
  • Międzynarodowe środowisko pracy i atrakcyjne bonusy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

16.08 2025

Konsultant telefoniczny z j. niemieckim

Firma: Carework Plus Sp. z o.o.

Lokalizacja: śląskie / Gliwice

Twoje zadania: Obsługa klienta z Niemiec telefonicznie i pisemnie, Organizacja pracy opiekunów w Niemczech, Współpraca z niemieckimi planistami i doradcami klienta, Nadzór nad dokumentacją cyfrową i rejestrowaniem czasu pracy, Planowanie urlopów i koordynacja...

Zobacz ogłoszenie
16.08 2025

Customer Support Specialist with German

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...

Zobacz ogłoszenie
15.08 2025

Customer service specialist in the automotive industry with Italian

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance...

Zobacz ogłoszenie