szczegóły: www.bip.pyskowice.pl w zakładce: Urząd/Nabór na stanowiska urzędnicze/dokumenty do pobrania1. Wykształcenie wyższe.2. Znajomość regulacji prawnych z zakresu niżej wymienionych aktów prawnych:1) Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 z późn. zm.).2) Ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 341) 3) Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1145 z późn. zm.). 4) Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061 z późn. zm.). 5) Ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 567). 6) Ustawa z dnia 13 października 1995 r. - Prawo łowieckie (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 539). 7) Ustawa z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 82).8) Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U.z 2021 poz. 1368).3. Nieposzlakowana opinia.4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.6. Obywatelstwo polskie albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, znajomość języka polskiego potwierdzona odpowiednim dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1) oddawanie nieruchomości stanowiących własność Gminy w dzierżawę, najem i użyczenie (w tym egzekucję należności z tytułu zawartych umów),2) realizację zadań Wydziału z zakresu rolnictwa, gospodarki łowieckiej i leśnej,3) wyłączanie gruntów gminnych z produkcji rolniczej lub leśnej,4) naliczanie i egzekucję opłat za bezumowne korzystanie z nieruchomości gminnych,5) udostępnianie nieruchomości gminnych, w tym naliczanie i egzekucję opłat z tego tytułu,6) melioracje rolne na gruntach stanowiących własność Gminy,7) kontrolę obowiązku ubezpieczenia OC rolników,8) ustalanie odszkodowań za nieruchomości przejęte z mocy prawa przez Gminę,9) regulowanie stanów prawnych nieruchomości rolnych i leśnych, a także zajętych zbiornikami wodnymi, ciekami wodnymi i urządzeniami melioracyjnymi,10) numerację porządkową nieruchomości,11) ustanawianie ograniczonych praw rzeczowych na nieruchomościach gminnych,12) ujawnianie w ewidencji gruntów i budynków oraz w księgach wieczystych własności i innych praw przysługujących Gminie do nieruchomości.
Wymagania konieczne:Zawód: Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
Wymagania inne:Wymagania dodatkowe:1. Ukończone studia wyższe z zakresu administracji, prawa, ekonomii.2. Ukończone studia podyplomowe z zakresu wyceny i/lub zarządzania nieruchomościami, gospodarki nieruchomościami, planowania przestrzennego, rolnictwa.3. Obsługa programów LEX/Legalis.4. Co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.
Miejsce pracy:Pyskowice
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 5 400 do 5 700 PLN
Opis wynagrodzenia:brutto