Praca Świętochłowice » Oferty pracy » Pracownik biurowy sekretariatu, administracja, księgowość
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania: doświadczenie na stanowisku wymagającym dbałości o porządek w dokumentach, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, mile widziana znajomość gospodarki finansowo - materiałowo - księgowej
Bytom
Umowa o pracę na okres próbny
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Lokalizacja: śląskie / Gliwice
Wykształcenie: średnie; doświadczenie w biurze obsługi klienta (branża motoryzacyjna); podstawowa znajomość języka angielskiego; umiejętność pracy z klientem; zakres obowiązków: obsługa biura na stacji kontroli pojazdów (warsztat); kosztorysowanie,...
Zobacz ogłoszenieLokalizacja: śląskie / Dąbrowa Górnicza
-Przekazywanie korespondencji między wydziałami, obsługa urzadzeń biurowych, kompletowanie dokumentacji, wprowadzanie danych do programów komputerowych, czynny udział w pracach zespołowych w Wydziale, inne prace zlecone przez bezposredniego przełozonego...
Zobacz ogłoszenieLokalizacja: śląskie / Mikołów
Prowadzenie biura, kontakty z kontrahentami, obsługa urządzeń biurowych, odbieranie poczty tradycyjnej i elektronicznej, sporządzanie pism, archiwizacja dokumentów, analiza zapytań ofertowych kierowanych do firmy, przygotowanie ofert, kontrola stanów...
Zobacz ogłoszenie