0
elision-core-1.0.9,ajax_fade,page_not_loaded,qode-theme-ver-4.3,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive,single__job

Pracownik biurowy

Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Trzebinia
Numer: StPr/2025-03-14/0532
OBOWIĄZKI:
Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym pracyObsługa sekretariatuObsługa InteresantówSporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacjiOrganizacja planu dnia przełożonegoProwadzenie ewidencji rejestrów i zestawieńProwadzenie ewidencji materiałów biurowych firmyDziałania marketingowe
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera
Uprawnienia: komunikatywność


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Trzebinia


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

Podobne oferty

21.04 2025

Pracownik biurowy

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej

Lokalizacja: śląskie / Ruda Śląska

zadania - załącznikOferta stażu skierowana dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Ruda Śląska Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: praca na I zmianę7.30-15.30brak gwarancji zatrudnieniapraca na stażu nie odbywa się w...

Zobacz ogłoszenie
21.04 2025

Pracownik biurowy (staż)

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Lokalizacja: śląskie / Tychy

w załączeniu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: komputer - obsługa Uprawnienia: MS OFFICE Wymagania inne: wykształcenie średnie, obsługa komputera (MS Office) oraz urządzeń biurowych, otwartość, chęć uczenia...

Zobacz ogłoszenie
21.04 2025

Pracownik biurowy

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Lokalizacja: śląskie / Gliwice

Oferta stażu dla osób młodych (w wieku od 18 do 30 lat) w ramach programu z EFS PlusWykształcenie: min. średnie; zakres obowiązków: wsparcie pracowników biura w realizowanych zadaniach, wyszukiwanie i zbieranie informacji, realizacja powierzonych zadań,...

Zobacz ogłoszenie