0
elision-core-1.0.9,ajax_fade,page_not_loaded,qode-theme-ver-4.3,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive,single__job

Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Oświęcim
Numer: StPr/teja/25/0387
OBOWIĄZKI:
- prowadzenie książki korespondencji;- pakowanie i przygotowywanie paczek do wysyłki;- organizowanie transportów krajowych i międzynarodowych;- sprawowanie nadzoru nad dokumentacją firmową;- obsługa urządzeń biurowych;- organizowanie i planowanie spotkań;- przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami klientów.Oferta stażu przeznaczona dla osób powyżej 50 roku życia lub niepełnosprawnych lub długotrwale zarejestrowanych
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Obsługa pakietu Officekomunikatywność,znajomość języka angielskiego w piśmie

Miejsce pracy:

Oświęcim


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

Podobne oferty

07.05 2025

Pracownik biurowy

Firma: POLMED S.A.

Lokalizacja: śląskie / Sosnowiec

Oferujemy: Umowę zlecenie w niepełnym wymiarze godzin, Wsparcie w okresie wdrożenia, Praca w zgranym zespole, w dobrej atmosferze, Praca od poniedziałku do piątku. Wymagania: Zdolność szybkiego przyswajania wiedzy, Dokładność, szczegółowość i...

Zobacz ogłoszenie
07.05 2025

Pracownik biurowy - specjalista ds. administracyjnych

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach

Lokalizacja: śląskie / Katowice

obsługa bieżąca spraw spółki, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji administracyjnej spółki ( nieruchomości, flota samochodowa, UDT, środki trwałe, ubezpieczenie, itp. ), wspieranie działu kadr i płac, współprzygotowanie i uczestniczenie w...

Zobacz ogłoszenie
07.05 2025

Pracownik biurowy

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Lokalizacja: śląskie / Dąbrowa Górnicza

sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji dowodowej do sądów i policji, tworzenie baz danych, wsparcie w bieżącej działalności biura, gromadzenie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów, obsługiwanie korespondencji urzędowej Wymagania konieczne:...

Zobacz ogłoszenie