0
elision-core-1.0.9,ajax_fade,page_not_loaded,qode-theme-ver-4.3,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive,single__job

Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Oświęcim
Numer: StPr/teja/25/0387
OBOWIĄZKI:
- prowadzenie książki korespondencji;- pakowanie i przygotowywanie paczek do wysyłki;- organizowanie transportów krajowych i międzynarodowych;- sprawowanie nadzoru nad dokumentacją firmową;- obsługa urządzeń biurowych;- organizowanie i planowanie spotkań;- przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami klientów.Oferta stażu przeznaczona dla osób powyżej 50 roku życia lub niepełnosprawnych lub długotrwale zarejestrowanych
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Obsługa pakietu Officekomunikatywność,znajomość języka angielskiego w piśmie

Miejsce pracy:

Oświęcim


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

Podobne oferty

06.06 2025

Pracownik administracyjno-biurowy

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: śląskie / Gliwice

Skanowanie, kopiowanie i drukowanie dokumentów Segregowanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów papierowych i elektronicznych Kompletowanie dokumentacji zgodnie z wytycznymi Rejestracja i obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej Obsługa dokumentów w...

Zobacz ogłoszenie
05.06 2025

Pracownik biurowy

Firma: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA RELEW-2 WAWRZYNIAK RENATA

Lokalizacja: śląskie / Bytom

rozmowa z klientem, prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Wymagania: wykształcenie średnie, obsługa komputera, chęć do nauki

Zobacz ogłoszenie
05.06 2025

Pracownik biurowy

Firma: INSTALATOR s.c. Anna Jędrzejewska, Kazimierz Ozimek

Lokalizacja: śląskie / Zabrze

praca biurowa - zajmowanie się sprawami pracowniczymi, księgowymi, zakupami, praca w programie OPTIMA Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, inne Wymagania inne: wykształcenie co najmniej średnie, wymagana obsługa komputera (w tym...

Zobacz ogłoszenie