0
elision-core-1.0.9,ajax_fade,page_not_loaded,qode-theme-ver-4.3,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive,single__job

Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/25/0918
OBOWIĄZKI:
- Prowadzenie biura spółki. Obsługa komputera, poczty firmowej. Korespondencja z kontrahentami.- Godziny pracy: 7:00-15:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Umiejętność obsługi komputera
Uprawnienia: Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice


Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie - istnieje możliwość przyuczenia. Mile widziana znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym (B2) w mowie i piśmie.

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Podobne oferty

19.04 2025

Pracownik biurowy sekretariatu, administracja, księgowość

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

Lokalizacja: śląskie / Bytom

bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do dziennika korespondencji, rozliczanie delegacji, tworzenie list...

Zobacz ogłoszenie
19.04 2025

Pracownik biurowy z prawem jazdy ka.b

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Lokalizacja: śląskie / Gliwice

Oferta z Prac Interwencyjnych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w tut. UrzędzieWykształcenie: średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe; prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: prace biurowe, kontakt z zarządcami, dostarczanie środków czystości,...

Zobacz ogłoszenie
18.04 2025

Pracownik biurowy

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu

Lokalizacja: śląskie / Sławków

Wykonywanie prac biurowych Wymagania inne: Wymagane wykształcenie średnie, umiejętmość obsługi komputera.

Zobacz ogłoszenie