0
elision-core-1.0.9,ajax_fade,page_not_loaded,qode-theme-ver-4.3,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive,single__job

Pracownik Działu Reklamacji

Ogłoszenie numer: 9807721, z dnia 2025-05-09

Klient portalu Praca.pl

Pracownik Działu Reklamacji

Miejsce pracy: Gliwice

 

Opis stanowiska

  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta.
  • Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią.
  • Znajomość obsługi komputera.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
  • Samodzielność, precyzja w działaniu.
  • Wysoka kultura osobista.

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia.
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego.
  • Atrakcyjny pakiet bonusów (premie retencyjne, bonusy świąteczne).
  • Bogaty pakiet socjalny (Medicover, Medicover Sport, grupowe ubezpieczenie zdrowotne, wczasy pod gruszą, zniżki pracownicze).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

18.05 2025

Pracownik Działu Reklamacji

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Obsługa zgłoszeń i reklamacji od Klientów telefonicznie i mailowo. Komunikacja z Klientami i współpraca z działami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi. Koordynacja procesów reklamacyjnych. Obsługa infolinii. Zapewnienie prawidłowego przepływu...

Zobacz ogłoszenie
13.05 2025

Doradca telefoniczny w dziale relacji

Firma: Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Opis stanowiska: Telefoniczna i mailowa obsługa zgłoszeń oraz reklamacji od Klientów. Komunikacja z klientami, współpraca z działami internalnymi i partnerami zewnętrznymi. Zarządzanie procesami reklamacyjnymi. Obsługa infolinii klienta. Zarządzanie...

Zobacz ogłoszenie
07.05 2025

Specjalista ds. Reklamacji

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: śląskie / Gliwice

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...

Zobacz ogłoszenie