0
wp-theme-elision,elision-core-1.0.9,ajax_fade,page_not_loaded,qode-theme-ver-4.3,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive,single__job

Pracownik kancelaryjny

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Pracownik kancelaryjny
Miejsce pracy: Sosnowiec
Numer: StPr/25/0696
OBOWIĄZKI:
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji papierowej oraz cyfrowej, rejestracja dokumentów przychodzących i wychodzących w elektronicznym obiegu dokumentów, archiwizowanie dokumentów, prowadzenie dzienników korespondencji i książek nadawczych, rozliczanie znaczków i opłat pocztowych; praca w godzinach: pon. 08:00-17:00, wt-czw. 08:00-16:00, piąt. 08:00-15:00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera i pakietu office


Wymagania inne:

wykształcenie średnie

Miejsce pracy:

Sosnowiec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Podobne oferty

10.10 2025

Pracownik ds. obsługi posiedzeń (staż)

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Lokalizacja: śląskie / Tychy

W załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne Wymagania inne: wykształcenie średnie lub wyższe (socjologia, politologia, prawo, administracja); umiejętność obsługi komputera (MS Word); dyspozycyjność,...

Zobacz ogłoszenie
10.10 2025

Technik administracji (staż)

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Lokalizacja: śląskie / Tychy

W załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie średnie lub wyższe, komunikatywność, wysoka kultura osobista, pracowitość, umiejętność pracy w zespole, wysokie umiejętności interpersonalne;

Zobacz ogłoszenie
10.10 2025

Technik administracji (staż)

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Lokalizacja: śląskie / Tychy

W załączniku. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie średnie lub wyższe, komunikatywność, wysoka kultura osobista, pracowitość, umiejętność pracy w zespole, wysokie umiejętności interpersonalne.

Zobacz ogłoszenie