Praca Świętochłowice » Oferty pracy » Przedstawiciel ds. obsługi klienta (customer care representative)
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: turecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Samodzielność
Wymagane umiejętności organizacyjne. Pełna dyspozycyjność w godzinach pracy. Dokładność i sumienność w wykonywaniu zadań.
Katowice
Umowa o pracę na czas określony
od 6 022,57 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use analysis tools and...
Zobacz ogłoszenieLokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta. Płynna znajomość języka...
Zobacz ogłoszenieLokalizacja: śląskie / Chorzów
Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami telefonicznymi oraz dokumentacją klienta. Płynna znajomość języka...
Zobacz ogłoszenie