Praca Świętochłowice » Oferty pracy » Przedstawiciel ds. obsługi klienta (customer care representative)
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Uprawnienia: Samodzielność
Uprawnienia: Dokładność
Uprawnienia: Komunikatywność
Wymagane umiejętności organizacyjne, pełna dyspozycyjność i sumienność w wykonywaniu zadań. Wymagana znajomość języka angielskiego w piśmie w stopniu biegłym (C2).
Katowice
Umowa o pracę na czas określony
od 6 022,57 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Lokalizacja: śląskie / Katowice
- Zakres obowiązków:1. Wstępne wprowadzanie zamówień,2. Terminowe zbieranie wszystkich istotnych informacji w celu dokładnego odpowiadania na wszystkie zapytania klientów,3. Dokładne i terminowe wykonywanie aktualizacji systemu: - konfiguracja nowego klienta,...
Zobacz ogłoszenieLokalizacja: śląskie / Gliwice
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon,...
Zobacz ogłoszenieLokalizacja: śląskie / Zabrze
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon,...
Zobacz ogłoszenie