Praca Świętochłowice » Oferty pracy » Referent w wydziale dowodów osobistych
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
Uprawnienia: prawo jazdy kategoria - B
Wymagania konieczne: - wykształcenie średnie- wymagany staż pracy: udokumentowany 3-letni staż pracy, w tym co najmniej roczny staż w administracji samorządowej- znajomość ustaw: rozporządzenie w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolite rzeczowe wykazy akt oraz instrukcja w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; ustawa o dowodach osobistych oraz rozporządzeń wykonawczych, ustawa o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne w części dotyczącej profilu zaufanego i i rejestru danych kontaktowych; rozporządzenie w sprawie profilu zaufanego i podpisu zaufanego, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o ochronie danych osobowych, - biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office (Excel, Word)- prawo jazdy kat. B - nieposzlakowana opinia - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP - dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe Wymagania dodatkowe: wysoka kultura osobista; dokładność, obowiązkowość, rzetelność, terminowość i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań; komunikatywność; samodzielność; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją czasu; odporność na stres; dyspozycyjność; postawa etyczna wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy oraz niebudzący podejrzeńo stronniczość i interesowność; doświadczenie w archiwizowaniu dokumentacji; doświadczenie w obsłudze klienta
Tychy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
od 4 860 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Lokalizacja: śląskie / Pszczyna
obsługa kancelaryjna Wydziału Architektury i Budownictwa, obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów, prowadzenie sprawozdawczości GUS, rejestru RWDZ oraz BIP w zakresie kompetencji Wydziału, przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji, informowanie,...
Zobacz ogłoszenieLokalizacja: śląskie / Tychy
W załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie średnie, komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej, kultura osobista, punktualność, samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu;...
Zobacz ogłoszenieLokalizacja: śląskie / Pszczyna
Referent Identyfikacji i Rejestracji Podatkowej (SKI): obsługa kancelaryjna komórki organizacyjnej, weryfikacja danych w systemach informatycznych, archiwizacja dokumentacji, uzupełnianie braków formalnych w dokumentacji Wymagania konieczne: Uprawnienia: Obsługa...
Zobacz ogłoszenie