0
elision-core-1.0.9,ajax_fade,page_not_loaded,qode-theme-ver-4.3,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive,single__job

Referent

Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Referent
Miejsce pracy: Mikołów
Numer: StPr/25/0215
OBOWIĄZKI:
Miejsce odbywania stażu: MikołówCzas pracy stażysty: pon- pt 7:00-15:00Okres stażu: 3 miesiące- wprowadzanie do systemu informatycznego danych szczegółowych z deklaracji podatkowych oraz innych dokumentów;- archiwizacja zakończonych spraw;- przetwarzanie danych przesyłanych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej;-bieżące prace biurowe.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Mikołów


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Podobne oferty

15.05 2025

Referent- pracownik biurowy

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Lokalizacja: śląskie / Dąbrowa Górnicza

Dział Obsługi Bezpośredniej-wprowadzanie dokumentów PIT-37, PIT-36 do systemu PoltaxPlus, wprowadzanie dokumentów PCC-3, SD-Z2 do systemy SSP, wprowadzanie danych dot. kas rejestrujących do CERK/CERKII, obsługa klienta bezpośredniego na sali obsługi np....

Zobacz ogłoszenie
13.05 2025

Referent/stażysta

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Lokalizacja: śląskie / Gliwice

Oferta stażu dla osób młodych (w wieku od 18 do 30 lat) w ramach programu z EFS PlusWykształcenie: min.średnie; poprawna komunikacja względem językowym, umiejętność planowania i organizowania swojej pracy; zakres obowiązków: wprowadzanie do systemów...

Zobacz ogłoszenie
13.05 2025

Referent ds. finansowo - księgowych

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Lokalizacja: śląskie / Katowice

- Zakres obowiązków:1. opisywanie i księgowanie faktur,2. sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym,3. księgowanie wyciągów bankowych,4. wystawianie i księgowanie not księgowych i korygujących.- Godziny pracy: 7:00-14:35. Wymagania...

Zobacz ogłoszenie