0
wp-theme-elision,elision-core-1.0.9,ajax_fade,page_not_loaded,qode-theme-ver-4.3,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive,single__job

Referent/inspektor - obsługa klienta w zakresie rachunków i rozliczeń

Bank Spółdzielczy w Żorach
Referent/inspektor - obsługa klienta w zakresie rachunków i rozliczeń
Miejsce pracy: Suszec
Numer: StPr/25/0258
OBOWIĄZKI:
bezpośrednia obsługa klienta w zakresie rachunków i rozliczeń praca w Banku Spódzielczym w Suszcu lub w Żorach
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: ekonomiczne


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne, doświadczenie w bankowości/SKOK, obsługa komputera, znajomość edytora tekstu (Word), arkusza kalkulacyjnego (Excel), umiejętność pracy w zespole, komunikatywność

Miejsce pracy:

Suszec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 PLN


Opis wynagrodzenia:

docelewo zatrudnienie na czas nieokreślonypraca w godz: 7.50-15.50, 9.15-17.15

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Żorach

Podobne oferty

10.10 2025

Referent (staż)

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Lokalizacja: śląskie / Tychy

w załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie średnie, obsługa komputera,

Zobacz ogłoszenie
09.10 2025

Referent

Firma: Starostwo Powiatowe w Pszczynie

Lokalizacja: śląskie / Pszczyna

obsługa kancelaryjna Wydziału Architektury i Budownictwa, obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów, prowadzenie sprawozdawczości GUS, rejestru RWDZ oraz BIP w zakresie kompetencji Wydziału, przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji, informowanie,...

Zobacz ogłoszenie
09.10 2025

Referent

Firma: PRZEDSZKOLE NR 9 W DĄBROWIE GÓRNICZEJ

Lokalizacja: śląskie / Dąbrowa Górnicza

- obsługa programu WizjaNet: wprowadzanie umów i faktur,- prowadzenie rejestrów,- współpraca z Centrum Usług Wspólnych w Dąbrowie Górniczej w sprawach płacowych, kadrowych i księgowych,- obsługa poczty internetowej,- sporządzanie pism wynikających z...

Zobacz ogłoszenie