0
elision-core-1.0.9,ajax_fade,page_not_loaded,qode-theme-ver-4.3,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive,single__job

Sekretarka medyczna

Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Sekretarka medyczna
Miejsce pracy: Zawiercie
Numer: StPr/25/0207
OBOWIĄZKI:
dbanie o obieg dokumentacji wewnętrznej, obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie dokumentacji medycznej - karty zdrowia i pacjentów, rejestrowanie chorych. Dokonywanie rozliczeń finansowych, prowadzenie ewidencji finansowej, wystawianie rachunków, praca na dwie zmiany w godz. 7:30 15:30 i 13:30 21:30
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe, umiejętność obsługi komputera, mile widziane doświadczenie na wskazanym stanowisku

Miejsce pracy:

Zawiercie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu

Podobne oferty

19.04 2025

Sekretarka

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Żorach

Lokalizacja: śląskie / Żory

prowadzenie dokumentacji firmy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: mile widziane doświadczenie

Zobacz ogłoszenie
17.04 2025

Sekretarka medyczna

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu

Lokalizacja: śląskie / Zawiercie

dbanie o obieg dokumentacji wewnętrznej, obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie dokumentacji medycznej - karty zdrowia i pacjentów, rejestrowanie chorych. Dokonywanie rozliczeń finansowych,...

Zobacz ogłoszenie
16.04 2025

Sekretarka

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

Lokalizacja: małopolskie / Trzebinia

Obsługa sekretariatu, obsługa spotkań z kontrahentami i przygotowanie poczęstunku. Obsługa przesyłek pocztowych, zamawianie asortymentu biurowego, korespondencja z zagranicznymi władzami (mandaty kierowców) a także inne zadania zlecone przez zarząd....

Zobacz ogłoszenie