0
elision-core-1.0.9,ajax_fade,page_not_loaded,qode-theme-ver-4.3,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive,single__job

Sekretarz

Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Sekretarz
Miejsce pracy: Pszczyna
Numer: StPr/25/0281
OBOWIĄZKI:
redagowanie prostych pism, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, archiwizacja akt sprawy, skanowanie pism, dokładanie pism do akt sprawy, obsluga poczty e-mailowej.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Realizacja stażu odbędzie się w w ramach Projektu Aktywizacja osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pszczynie (II) współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego + w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027. Z uwagi na zapisy projektu skierowana do odbycia stażu może zostać osoba, która w momencie otrzymania skierowania ukończyła 30 lat.osoba powyżej 30 r.ż., wykształcenie średnie.

Miejsce pracy:

Pszczyna


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie

Podobne oferty

19.05 2025

Sekretarka

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu

Lokalizacja: śląskie / Zawiercie

wg programu stażu w godz.: 7.30-15.30.Miejsce stażu: Komenda Powiatowa Policji w Zawierciu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne: wykształcenie średnie, obsługa komputera

Zobacz ogłoszenie
19.05 2025

Sekretarka notarialna

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu

Lokalizacja: śląskie / Zawiercie

wg programu stażu w godzinach: 9.00-17.00.Miejsce stażu: Kancelaria Notarialna Dominik Świerdza, Zawiercie Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Zobacz ogłoszenie
19.05 2025

Sekretarka

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu

Lokalizacja: śląskie / Zawiercie

wg programu stażustaż w godz. 7.30-15.30 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne: wykształcenie min. średnie, obsługa komputera

Zobacz ogłoszenie