Praca Świętochłowice » Oferty pracy » Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Umiejętność obsługi programu MsOffice - POWERPOINT
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: praca zespołowa
CZEKAMY NA KANDYDATA, KTÓRY:- posiada wykształcenie wyższe, preferowane na kierunkach: ekonomia, administracja lub pokrewne,- ma minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze posiadanego wykształcenia,- zna przepisy ustaw: Prawo wodne, Kodeks postępowania administracyjnego,- sprawnie posługuje się narzędziami pakietu MS Office PowerPoint,- jest dokładny i skuteczny w realizacji powierzonych zadań,- potrafi wykonywać obowiązki pod presją czasu,- jest komunikatywny i potrafi współpracować w zespole.
Bieruń
Umowa o pracę na okres próbny
od 5 300 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Opis stanowiska: Dbanie o dobry wizerunek firmy Bieżąca obsługa sekretariatu i biura Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, poczty elektronicznej, telefonów Przygotowanie korespondencji i dokumentów Efektywny przepływ informacji i dokumentów w...
Zobacz ogłoszenieLokalizacja: śląskie / Dąbrowa Górnicza
terminowa realizacja zadań administracyjnych, archiwizacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemu, obsługa klienta, wsparcie działu sprzedaży, przesyłanie dokumentów do Centrali Firmy Wymagania konieczne: Wykształcenie: pomaturalne/policealne Język:...
Zobacz ogłoszenieLokalizacja: śląskie / Tarnowskie Góry
Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentacji; pomoc w realizacji bieżących zadań wydziału, m.in. przygotowywanie korespondencji do wysyłki, obsługa urządzeń biurowych; Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: prawo,...
Zobacz ogłoszenie