0
elision-core-1.0.9,ajax_fade,page_not_loaded,qode-theme-ver-4.3,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive,single__job

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail, reprezentowanie  z profesjonalizmem i entuzjazmem.
  • Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM.
  • Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy ogólnej obsługi klienta.
  • Bycie na bieżąco z najnowszymi ofertami, zasadami i usługami  w celu zapewnienia klientom dokładnych i aktualnych informacji.
  • Okazywanie ciepła i entuzjazmu w każdej interakcji z klientem.
  • Wykorzystywanie wiedzy z zakresu motoryzacji i produktów cyfrowych do skutecznego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • 1+ lat doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
  • Silne umiejętności komunikacyjne, minimum C1 w języku polskim.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, minimum B2 do komunikacji wewnętrznej, dokumentacji i szkoleń.
  • Podekscytowanie możliwością przyczynienia się do dalszego sukcesu i rozwoju  w sektorze motoryzacyjnym.
  • Umiejętność zachowania opanowania, taktu i koncentracji na rozwiązaniach podczas interakcji z klientami.
  • Dbałość o szczegóły i umiejętności organizacyjne.
  • Doskonałych umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywnego, zorientowanego na rozwiązania sposobu myślenia.
  • Zamiłowanie do ciągłego uczenia się i dostosowywania do nowych technologii i procesów.
Oferujemy:
  • Wsparcie branży motoryzacyjnej, uznanej marki w branży motoryzacyjnej, znanej z zaangażowania w jakość, innowacyjność i zadowolenie klientów.
  • Praca z centrum Katowic.
  • W pełni płatne szkolenia zapewniające pełne przygotowanie do interakcji z klientami oraz możliwość ciągłego doskonalenia umiejętności.
  • Imprezy integracyjne wspierające środowisko pracy oparte na współpracy.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
  • Rozwijaj swoją karierę, przyczyniając się do budowania przyszłości luksusowych doświadczeń motoryzacyjnych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

03.06 2025

Specjalista Obsługi Klienta

Firma: GRUPA PZU

Lokalizacja: śląskie / Dąbrowa Górnicza

Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in. ubezpieczeniowych, emerytalnych, inwestycyjnych oraz bankowych Realizacja...

Zobacz ogłoszenie
01.06 2025

Doradca ds. obsługi klienta z językiem polskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie problemów technicznych. Porównania produktów, oferty specjalne i...

Zobacz ogłoszenie
31.05 2025

Technischer Kundenberater mit Deutsch

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Stelle: Technischer Kundenberater mit Deutsch Branche: Elektronik (Electrolux) Startdatum: 7 Juli Vertrag: Arbeitsvertrag Vollzeit Arbeitsmodell: Büroarbeit Stellenübersicht Wir suchen eine/n deutschsprachige/n Kundenberater/in für die telefonische...

Zobacz ogłoszenie