- Zarządzanie, koordynacja, komunikacja, eskalacja i rozwiązywanie incydentów o wysokim priorytecie w obszarze IT - kontakt z klientami francuskojęzycznymi i anglojęzycznymi z całego świata. Tworzenie i utrzymywanie komunikacji dotyczącej poważnych incydentów. Facylitowanie spotkań zespołów -koordynowanie działań zespołów technicznych w ramach rozwiązywania incydentów krytycznych. Monitorowanie i przegląd pracy zespołów odpowiedzialnych za rozwiązywanie incydentów. Identyfikacja i planowanie projektów poprawy procesów zarządzania incydentami związanymi z infrastrukturą IT.- Miejsce wykonywania pracy: Główne miejsce wykonywania pracy - oddział firmy w Katowicach oraz praca zdalna w miejscu zamieszkania.- Godziny pracy: 9:00-17:00.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Umiejętność obsługi programów MsOffice
Wymagania inne:Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy na stanowisku związanym ze wsparciem technicznym klienta wewnętrznego i/lub zewnętrznego. Wymagana znajomość podstawowych zasad i procesów ITIL, szczególnie zarządzania incydentami. Wymagana zdolność do szybkiej i klarownej komunikacji w sytuacjach kryzysowych. Wymagana chęć działania, pozytywne podejście do rozwiązywania problemów. Wymagana zdolność do efektywnego zarządzania zespołem oraz komunikowania się z interesariuszami. Wymagana umiejętność nadzorowania i koordynowania działań zespołu. Wymagana umiejętność prowadzenia spotkań.
Miejsce pracy:Katowice
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:od 6 600 PLN