0
elision-core-1.0.9,ajax_fade,page_not_loaded,qode-theme-ver-4.3,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive,single__job

Starszy specjalista

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Żorach
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Żory
Ogłoszenie o naborze Nr 150617

Warunki pracy


  • Praca administracyjno - biurowa w siedzibie Komendy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30;
  • Powyzej 4 godzin dziennie przy monitorze;
  • Przy oświetleniu sztucznym naturalnym;
  • Pomieszczenie usytuowane na I piętrze;
  • Narzędzia pracy: komputer, kopiarka, drukarka, niszczarka, itp.;
  • Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla osób niedowidzących, niedosłyszących, głuchoniemych;

Zakres zadań

  • nalicza i rozlicza uposażenia, wynagrodzenia oraz pozostałe należności pracowników oraz prowadzi dokumentację płacową
  • realizuje rozliczenia z Urzędem Skarbowym oraz z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych wynikające z funkcji płatnika, sporządza dokumentację rozliczeniową i zgłoszeniową wymaganą przepisami o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
  • sporządza roczne deklaracje o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy, zgodnie z obowiązującymi terminami
  • sporządza dokumentacę dotyczącą wypłaty świadczeń należnych pracownikom
  • prowadzi kartoteki magazynowe, dokonuje rozliczeń przy użyciu komputerowego programu magazynowego
  • prowadzi dokumentację dotyczącą kasy zapomogowo pożyczkowej
  • sporządza sprawozdania do Głównego Urzędu Statystycznego
  • prowadzi ewidencję analityczną majątku trwałego

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne o kierunku rachunkowość, rachunkowość zarządcza lub finanse
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku w danym obszarze lub powyżej 4 lat w administracji
  • Biegła znajomość obsługi komputera (MS Office)
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Wysoka kultura i higiena osobista
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność i terminowość wykonywania zadań
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność obsługi elektronicznych systemów zarządzania dokumentem
  • Umiejętność obsługi systemu Kadry i Płace, Płatnik, Magazyny WGM, PUE ZUS
  • Prawo jazdy kat. B

Podobne oferty

08.05 2025

Księgowy

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Lokalizacja: śląskie / Zabrze

Księgowanie dokumentów oraz obsługa procesów księgowych dla klientów. Prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży. Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi(US, ZUS, GUS,...

Zobacz ogłoszenie
08.05 2025

Księgowa

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich

Lokalizacja: śląskie / Piekary Śląskie

Wprowadzanie faktur kosztowych wraz z deklaracją do systemu księgowego, uzgodnienie sald kont, weryfikacja pod kątem formalno-prawnym faktur kosztowych oraz innych dokumentów księgowych, terminowe wprowadzanie dokumentów księgowychDokonywanie wpłat i wypłat...

Zobacz ogłoszenie
07.05 2025

Księgowa

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu

Lokalizacja: śląskie / Koszęcin

- praca w biurze- wprowadzanie faktur do księgowości- wprowadzanie faktur do programu kadry Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: - znajomość programu MC Office

Zobacz ogłoszenie