0
wp-theme-elision,elision-core-1.0.9,ajax_fade,page_not_loaded,qode-theme-ver-4.3,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive,single__job

Team Leader z językiem niemieckim i angielskim

Team Leader z językiem niemieckim i angielskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów call center, nadzór nad ich pracą i frekwencją.
  • Regularne monitorowanie wyników i prowadzenie coachingów wspierających rozwój pracowników.
  • Rozwiązywanie problemów wydajności zespołu i wdrażanie działań naprawczych.
  • Zapewnienie realizacji wskaźników jakościowych i finansowych zgodnie z ustalonymi celami.
  • Prowadzenie spotkań zespołowych i bieżąca komunikacja wewnętrzna.
  • Wsparcie w obsłudze trudnych zapytań klientów.
Wymagania:
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem – minimum 1 rok.
  • Znajomość środowiska technicznego.
  • Umiejętność organizowania pracy zespołu, motywowania i wspierania rozwoju pracowników.
  • Wysoka odporność na stres i dobra organizacja pracy własnej.
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1 oraz języka angielskiego min. B2.
  • Gotowość do pracy stacjonarnej od poniedziałku do piątku.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Pracę w międzynarodowym i różnorodnym środowisku.
  • Programy rozwojowe, coaching i mentoring.
  • Wydarzenia integracyjne i przyjazną atmosferę pracy.
  • Prywatną opiekę medyczną.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

28.07 2025

Team Leader with German and English

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis...

Zobacz ogłoszenie
28.07 2025

Team Leader with German

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis...

Zobacz ogłoszenie